Pages

Saturday, July 31, 2010

award dari cik ros HoT



award ni aku dapat dari cik rose yg hot gile. aku ske merendek g pangsapuri(plaza) die kat ukm kl sane. sebab aku akan puas jalan2 ngan perabeh duet. ari jumaat aritu aku baru kuaq ngan die lagi. tengok SALT ngan makan2 kat MURNI. harap pas ni dapat la merendek ngan ang lagi rose.




cik rose skang dah jadi okey ngan model tudung. hoho. tokey ni la ni kaye raye woo.. mai usha model tesebot. =D



haha. saje promote kawan sendrik. sebab die bagi diskaun shawl yg die juai kat aku. =))))


okeh, tunggu kedatangan gambo2 seperti contoh kat bawah nanti ea.. =D



3 komeng:

fazRul said...

uit..asl tak nmpk muka awex2 tuu...

psstt..sape yg stil solo ag yer dlm pic 2..hik3

Anonymous said...

mangkok!ang pkai bju knsa ke???

kakachan said...

fazrul: awek2 tu dicensored kan dlu. tngu gambo akan datang. hehe. tungguuu~

knisa: aiyo, talak baju mau pakai ma.. pinjam2. hoho

Post a Comment