Pages

Monday, August 16, 2010

pose yang yuk?



pejam celik pejam celik, dah pose ke-6.

rase baru stat pose smalam..
baru nak rase nikmat ramadan.

aku ingat dulu2 time kecik. mase tu aku dalam area 4 smpai 6 taun. ala.. taun2 baru nak blaja pose.. ke hampa pose mase umo 3 taun?? tabek sehh kat hampa. huishh.

ape yang aku buat? dalam petang2 pas balik skolah pagi tu kan.. aku kan.. g bukak peti ais kat dapoq. hoho.. tapi aku tak makan bende len slaen SERI KAYA dalam TIN. aku amek pakai jari. ohhoho~~ yang aku dok konpius sampai la ni, awat aku tak g pekena ayaq ais ke, kueh ke, buah ke.. musykil2.

rupe sebenaq kaye tersebot



bile mak tanye hang wat ape kat peti ais tu, aku cakap saje nak amek angin sejuk.. panas woo balik skolah. =P hohohoi~ ya ampun makk.. lapo mak...


jom smayang tarawih. fadhilat malam ni:

Malam 7
soalah - olah bertemu dengan Nabi Allah Musa a.s dan membantunya berperang melawan Firaun dan Hamman dan menterinya.

niat pose ye sume.. =D




9 komeng:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Padan muka berseri-seri,selalu makan seri kaya dulu mse kecik ek.Ok petua ini boleh amalkan! hahaha

sury@Adliah said...

hahaha..kaya??x de benda lain ke ekah..lawak betul..tp kaya tu memg sedap pon..pemes dlu..dah lame x makan kaya dlm tin..

yusuf mujahidin ™ said...

salam

selamat pose!
kakachan, fadhilat ttg terawih tu sbnrnya hadis palsu..


http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=660

TiKa LEh said...

mkn kaya??ptot pun kaya skrg..hoho

kakachan said...

memandai la korang.. berseri la. kaya la.. hehe.
try le amalkan.
mane la tau kan. =D

lame dah au x merase kaya.rindu plak..

kakachan said...

yusuf: time kaseh kongsi info ye. kalu x, xtau pon.
slamat pose sume~ =D

sury@Adliah said...

ehkatak..selamat berpose..ehkatak jiwang2 slalu ke?hihih :P

apis said...

hahaha~ ish3.....ape da.....ish...hahahahahha!

kakachan said...

su: aish.. i x jiewang mcm u~ aww..

apis: ang lapo sgt ke apis. haha. makan la seri kaya ye. =D

Post a Comment