Pages

Sunday, January 17, 2010

Saye budaK BaRu beLajaq...


Semekom... ehem2.
testing2..1 2 3~

name saye Nor Atikah.. em em.. saye brumur tut tutt tahun..
sangat skema ini. x bley pakai punye.

stelah byk kali aku dok bising2 kt membe2 nak buat blog, akhernye jadik jgk blog aku.
ni pon Sebab boring tahap cipan nye, make aku buat jgk le..
diari xdok, pen pown asek abeh dakwat jea. leh je pakai pensel..hoho. alasan Smate2.
membe2 sume dah maju kehadapan.
korang patot kecian kat aku..sedey~

Blog aku ni, menepati terma dan syarak
Xdok cetak ghompak.
Hak ciPta tepelihara.
Xdok 18SX, Xdok 18SG, umum2.
pk cik, mk cik, tok wan, tok nek sume leh..kalu depa NAK bace

oleh itu, ibuk ibuk.. bapak bapak...siapa yang punya anak bilang aku...
suro die bace same2 wilayah kakacan ni.. mcm la wilayah celcom. wakaka
ingat celcom je ke yg ade wilayah?
baru ang tau dunia ni besaq ke kecik.. hua3

tp aku memang tngah cari no celcom aku.
mane la aku letak hp buwuk aku dlu...
bebulan2 dah carik. sbb tu le aku dpt idea dr celcom territory! yezzzaaa
agak2 bosan nti, aku tukaq le name ea.

bes gak dpt ngarut nieh.
wahh, telebeeeh suda..
saye budak baru blajaq..mtk mahap salah silap no.




4 komeng:

Tuan Cimot said...

kaka...welcome to blogger wolrd..hehehe...
aku 1st jd follower ko..ni kne blanje ni..heheheh

kakachan said...

ecewah, speking tuh. bek2, nti aku banje ang ayq masak. ohhoho.

zhrhtoodem said...

kaka chan!
welcome2!
ahlan wasahlan!
selamat datang!
hohohoohoh

kakachan said...

eceh.. mekaceh2.. hehe. mekasyeh korang ajaq aku ea =}

Post a Comment