Pages

Monday, May 3, 2010

upsss...IM sOorRRryy





tadi aku g makan kat restoran baru kat seksyen 3.
sedap2 makanan die
tapi mahai sket la.. ={
ok la..

mase naik kete, aku bole la tak tengok blakang.
gi langgor kete orang laenn...
tidakk!!!!
kete jip!
tersentap kejap.

pandang kanan
pandang kiri..
tuan kete tak nampak.
laki tu ngah sembang tepon,
bini die pon tak pasan
ape lagi
lariie!!!

haahaha..

last2, aku lupe langsung nak tengok blakang kete aku cemane.
Im SOORrYYYY~~~

11 komeng:

Adyshariz said...

oo...lari ye..

Si DaiSi PuTih said...

oooooooooooooooooooooooooo.......bitaw ayh ko. hik3

kakachan said...

ya ampun.. huhu
mcm xde pape pon kat kete tu
langgar sket je..
harap2 xde pape

Nashays said...

hahihaa..kut2 tuan punya jip tu tgh skodeng kat sini :P

TiKa LEh said...

bahaye ni letak kat blog..kantoi..hoho

kakachan said...

die xde blog kot.. ngeee..
maaf zaher batin..

yusuf mujahidin ™ said...

oo..ni la org yg lggar kete td tu...kehkehkeh~

Mr Rulez said...

2lar..terlebih kenyang nie..hek3..

nnt dekat akhirat dy cari..huhu

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

SO camne?Calar tak?Bumper tnggl x?

kakachan said...

tidak!! dah tgk kete.
xde pape calar pon. alhmdulilllah..
bumper tanggal? ni bayangan telebeh ni. hhak

tebe said...

ak da wat repot..abesla ko

Post a Comment