Pages

Wednesday, March 17, 2010

mari breakfast

Ni le bekfas aku..




sandwich serunding daging + telur + mayonis + sos

sedap kan?? roti bakar tau.
xleh tahan, letak atas buku je. betape dedikasinye aku buat tesis. haha

korang bekfas pe tu..


yang dah kenyang, kakachan.

6 komeng:

Tuan Cimot said...

meh hntr kt aku..dh tnjuk ni, xbaek xbgi..hahhaha

N A N a t O said...

tau xpe...berkeroncong perut aku menengok nyer..isk...

kakachan said...

hoho.. saje nak bg korg teliuq. tau sume lapo ;p
mai le dtg blik aku. serve baek punye..
roti baka + sky juice. haha

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

serunding campur telur?apa rasanya?

p/s:apsal aku jarang jumpa bkfs?...bangun bangun jer dah lunch...hmm...pelik aku.

zhrhtoodem said...

aku da dinnner dah nih
gagagaga

kakachan said...

razi: sedap.. try la skali. mayonis ltk lebey cket ea. tu mslh beso tu. kne jmpe dokter. ade saket merbahaye. haha

zara: diner pon bole mkn bende nieh. cing!!

Post a Comment