Pages

Monday, March 29, 2010

susah senang jadi orang tinggi.

dr nik ngaja kat depan, aku ngan si comei ngan si kecik kat blakang menerai2 kasut kat blakang. dok try kasut2 tinggi depa. sungguh la jeles aku.. sob sob. sebab tu le aku tebawak nak buat entry ni. sori dr nik. =) dr sporting ameh walopon kami slalu sembang dlm kelas. hahak.

susahnye jadi pompuan tinggi:

*mestila sebab tak leh pakai kasut tinggi! sebab tu la aku jeles dgn depa.
cis cis dan cis lagik. tingin nak pakai platform.
xpo lah kasut2 ku.. tunggu lah aku jalan dah stabil.
ntah taun bile. haish.



sape kenai kasot sape.. angkat tangan!!


*rase macam menara KL kalu dok diantara kwn2 ku yg comei2 tu.
nasib skang depa maju betapak2 ke hadapan dgn pakai kasut tinggi.
tak le la rase 'tinggi diri' sangat kan.
'tinggi diri'= disamakan dgn maksud 'rendah diri'.
korang sama2 kan je la. hahak.




*susah nak dpt balak tinggi?? oh tak perlu itu..
walopun kamu tinggi 2 cm dari ku, itu susah memadai. =}
nti kan murah rezeki..
kalu aku pakai kasut tinggi sket? hehe. tinggi kan jambul kamu ya. XD


*kaki mesti lebih dari katil mase tido.
bape kali aku tesepak helmet kat ujung katil aku.
saket kot. tejage aku dr mimpi indah..



senang nye jadi pompuan tinggi:

*leh tolong mak ambek kan tepung ke, ape2 ke kat lemari atas.
banyak bebudi nieh.
jgn men2 oo..


*jambu? rambutan? mangga? ats pokok?
tak yah kait. capai jek.
kalu nak lagi belagak?
makan je buah tu mase buah tu besangkut lagi. hahak.


*kalu berade dlm kesesakan. dlm lrt? ktm?
ahah! aku ade ruang utk benapas.. nyeh2.
aku bagi ketiak je kat korang. =}
uduh toi aku ni. sapo nak jadikan menantu ni.


ok.. tinggi aku 166 je. bkn 170.. cakap macam pokok rambutan lak kan..


p/s: teruja bile dah anta tesis. lega eden.. esok mau men boling. weee~

11 komeng:

Mr Rulez said...

owhh..tinggi rupanya hg nie..klu krus ckit..ermmm..msti mletop..hehe
tp aku sk dlm train 2..aku pun guna teknik 2 gak..bru dy tau cape yg bkuasa..hahaha

sI tEDI said...

kamu tinggi dan kurus.. aku tingga dan gomok! ha ha ha...

tinggi kurus cantik.. tinggi gomok seksa.. ekekekekke...


aku x pernah pakai kasut perempuan. pakai sandle lelaki jek.. ekekekkeke

kakachan said...

kocik: wah.. dah ade org ckp aku gomok.. mmg kene diet lo pasnieh. haha.
ha, ang musti slalu angkat tiak tinggi2 ni. kan kan. pstt2.

si tedi: uit jgn begitu. kejelitaan hak milik stiap insan. wah.
jom kite try kasut tinggi. =D

apek said...

haha..ok pe tinggi pkai heels..model wooo..hehe

yusuf mujahidin ™ said...

hahaha..apesal ha pmpuan tk suke tggi?
br nmpk cm nasha aziz

kehkehkeh

p/s tektik dlm train tu sgt praktikal..hehe

kakachan said...

apek: sebab utama sbenonye dok tepeleot je kalu pkai kasut tinggi. =D

yusuf: bkn xsuke. tp xckup keyakinan.. =}
yeah. jom same2 kite praktikkan. bernas kan? hehe

pakeri said...

huhuhu.saye pun tinggi gak.
banyak kelebihan orang tinggi ni.
dari jauh je orang dah boleh nampak.heheh

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

tinggi 3 cm dari aku.wow!

afiq hamid said...

saye pon bosan jadi lelaki tinggi..sebab awek sy yg comel tu slalu saket leher nak pandang sye..

kakachan said...

pakeri: ha, leh tmbah lg 1 klebihan. hoho

fakhrurazi: yes2. aku menang! mkn kacang pnjg byk2 ea. gudluk. =}

afiq: laki xpe tinggi kot. sape suh carik awek comei2. XD

rose radzi said...

ala...ekah tingi la best..baru cam model..seluaq x yah nak oter2 dah

Post a Comment