Pages

Tuesday, April 27, 2010

gudbye exam hall UKM

korang sume dah buat entry
aku tengah malam baru nak buat entry.
exam utk sepanjang hidup kt UKM udah abeh!!

konpius aku nak ase merdeka ke tak sebab VIVA menanti.
raikan jugok le kat McD. hehe.

-cik zara, dah kire lampu kat dalam exam hall.
-cik nana, udah pegi toilet kat bestari buat first time. aku yang tak merasa g toilet selame exam. hadoii
-teringat si tett telah tekentot dalam exam hall.... dah ameh paper leh cite kat aku lak tu! XD care die cover itu perkara tepakse dirahsiakan. tegelak aku ingat balik.

babai juge kat papan2 kat exam hall tu kan..




gamba bibir yang ala-ala menggoda kite itu. aww.. sambil jari letak kat tengah mulut. haha




telefon bimbit seperti dalam rajah je yang tak dibenarkan
bawak masuk okay.



juge papan itu ye. haha. seronok papan tu dikelilingi gadis2 cantek. gahaha..
mane tempat letak barangnye?

nak tengok gambo lagi, tgk kat sini yea

penin viva lak (30 april), kakachan

8 komeng:

CraZee KenTanG said...

ko 3 tahun je ke weyhh??? best nyerrrrrrrrr!!!! aku nih sem depan de exam lagik. Peh tuh praktikal. sob3

panggil aku shEh said...

eh awalnyer abeh???

ai abeh 9hb ni kot. btw.. da stat carik keje??
sayang gak kan tinggalkan uni.

kakachan said...

fatin: 3 taun aje. aku ase tmbah lg staun, sah aku hidap migrain. haha.
xpe fatin.. caiyok2!! =D

sheh: keje tak carik lagi.. haha. nanti nak try anta resume kat sekitar sini.

betoi tu.. sedey nak tglkan UKM..sobbb.. pasni tgungjwb udah berat.. T___T

bulatkocik said...

uit..eka..asl hang tak pkai bj kurung haa..

tp aku suka..hehe..

aku tak jemu2 ag nk ajak hg kuar mkn cendol nie..;)

Tuan Cimot said...

merdeka xleh lbih2..hoho

kakachan said...

bolat: baju kurung sume dah bwk balik. ngee.

tika: aku x merdeka lebeh2 pon. VIVA itu.. aishhh

Syida Shu said...

dah lama tak jumpa papan tanda macam tu heee :P

amirah said...

tahniah dah abes exam..tggu result lak ek

Post a Comment