Pages

Thursday, April 29, 2010

malam ni aku pembunuh. grrr




geramnyeee aku.

bile ang nak puas?

tak puas2 kaco idop aku

nyusah kan aku je!

aku doa ang mati je la.

tak gune ang hidop pon!

kalu nak idop pon, dok atas pokok je

kan aku dah jadi pembunuh malam ni.

bukan nye niat aku.

sume ni salah ang....

salah angggg!!!!


lege dah... T___T
betape aku bertungkus lumus nieh
lepas dari gambo ni ditangkap, 6 ekor lagi terbunuh
saye kakachan melaporkan dari bilik sendiri.
tragedi berdarah~

heheee.... ^_____^

jangan kaco aku malam nie tebuan!!
esok aku nak VIVA..
nyah nyahh
kasihani la diriku ini..
pemerikse ku sangat garang itu.

doakan ye kamu kamu..
agak nervous.
dup dap dup dap

11 komeng:

bulatkocik said...

uit..ngn tebuan pun nk gado ker..hehe

hang boleh pnya..hg agak2 nervous 2..kenyit2 lar mata dekat dia..msti dia cair punya...haha

chayo2x..;)

kakachan said...

tu yg jadi msalah tu.
pemerikse aku pompuan.. T__T

ade jampi pape yg ang leh aja? =}

myQza said...

alah..

kejam lah!

bulatkocik said...

ermmm..pmpuan ker..susah gak cam 2..tpksa hang pkai baju kurung..hek3..

hg dah prepared kan..boleh jer...lepas abes kiter g bntai cendol okey..;)

iKa iVy said...

dari mana dtg plak mende alah tue??
gutluck korang esok...nanato

CraZee KenTanG said...

ingat kan apa td. hahaaha

kakachan said...

bolat: esok kompom bju kurung. hehe.
dtg sini bwk cendol. nak bantai cendol ckop2 =}

nanato: xtau la. ujan kot, sarang die basah.
tu die nak tido blik aku. aictt.
tengkiu nanato.. bile mau balik?

bulatkocik said...

bgslar..baru nmpk ckit kshuweetan hang 2..klu tak rOx jer..hahaa

AishaAminudin said...

klakor la ko kakachan.. pebunuh kejam bersiri ko ni.. lepas satu..satu

rose radzi said...

gudluck ekah!!!!

hudamcgyver said...

huwa...takuttt
ade pembunuh.....

neway, gud luck!!

Post a Comment