Pages

Tuesday, April 13, 2010

pengguna handset di pedalaman.

belek2 remaja ecah bulan jan, buku yang aku tak pulang2 lagi dah sebulan pinjam, tibe2 jumpe ni kan.lama dah aku nak tulis ni sebenonye.

"penyelidikan terbaru di Sweden mendakwa pengguna telefon bimbit di kawasan pedalaman lebih berisiko tinggi atau 3 kali ganda lebih mudah menghidap ketumbuhan otak berbanding pengguna di bandar. penyelidik mendapati penggunaan telefon mudah alih di kawasan pedalaman berisiko mengalami ketumbuhan jenis malignan atau barah yang menyerang dan memusnahkan tisu serta jenis benign (bukan barah)"

aiyo.. umah aku kat grik, perak sane. pedalaman yang sangat glemer dengan orang asli nye. jangan kutuk k.. abah mak aku tepon aku hari2 dari sane.. huhu.

semoga aku ngan keluarge au sehat walafiat hendaknye.. amin..

nasihat aku, jangan telefon mase memandu yea semua. hoho







*tadi aku baru dapat khabar berita, kawan praktikum aku mase kat matrik kehilangan ibunda tercinta. esok sie ade paper ngan kakak die nak kawen bulan 5. mengalir gak ayaq mate aku dengaq berita macam tu.
Al-fatihah.. semoge roh mama ANIS ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.. amin..

really miss my mumy n family bery muchh...

9 komeng:

Mr Rulez said...

asal plak jadi cam 2..pelik sgt..hg tgk remaja taun bila nie..hek3..
kiranya coverage dok ulu ag tinggi ker..;)

al-fatihah gak..

TiKa LEh said...

umah aku pendalaman gak..tp aku jrg gunekan tel kt umh..hohooh...

takziah untuk kwn ko..

SiLv3R said...

Semoga keluarga Kaka sentiase sihat.. :)n takziyah utk kwn Kaka..

kakachan said...

kocik: ntah le. aku pon kurang paham mende2 nieh.hmm

tika leh: nti ang nak tepon aku cemane. kui3.

silvi: aminn.. hehe. tengkiu vi. =)

Best Of Me 321 said...

bom321 datang melawat :D

http://bom321.blogspot.com

E.d.Y said...

kenapa ek?dia ada bagi tau kenapa tak?

Seororo [Syah] said...

ckp kt kwn tu..
bersabarlah semuanya ada hikmah..

dan.. semoga anda dan family anda sihat sejahtera

p/s: eh? sejak bile aku jadi baik camni nie? hahahahaha..

farae said...

woh aku lah tengkorak tu haha

kakachan said...

edy: tak tau lak. susah dpt coverage la tu kot.

syah: amin..
eh,ang tak baek ke? haha.

farae: bagus2. harus diamalkan tu. baek utk kecihatan. haha

Post a Comment